utorok 15. júla 2014

FANZINOVÉ LETO


Hej, som stále tu, len mám teraz trochu menej času na blog kvôli povinnostiam, ale pár zaujímavých vecí postupne pridám. Dostal som sa nedávno cez kamoša ku dvom starým fanzinom ktoré plánujem oskenovať a dať na blog. Áno, viem, mám ešte rest zo zinom OSLÍ UŠI - aj na ten sa dostane. Leto je predsa čas keď viac čítame, nie?


Fanzin BRNENSKÁ VRTULE vychádzal v rokoch 1991-92,(či ´93?), klasický anarcho-HC/punk časák. Ja mám 4. číslo z jesene 1992. Zaujímavé na časáku je to, že sa dá považovať za predchodcu v súčasnosti najdlhšie vychádzajúceho českého zinu HLUBOKÁ ORBA.






-------------------------------


Druhý zin je z roku 1987. Má názov THE 10 YEARS FLEXI DISC a je to vlastne český preklad britského fanzinu rovnakého názvu a je doplnený o niekoľko pôvodných informácií z českej scény. V podstate ide o prvé číslo pražského zinu neskôr vychádzajúceho pod názvom ATTACK.
Predná strana je žiaľ poškodená.





Do skorého videnia.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára